کفش زنانه مجلسی پاشنه بلند

ساخت وبلاگ

برشکا یک شرکت اسپانیایی خرده فروشی لباس است. این بخشی کوچکی از تولید کنندگان بزرگ اسپانیا مانند زارا و ... است. شرکت برشکا در آوریل 1998 به عنوان یک فروشگاه جوان با هدف ایجاد مد های جدید، به عنوان یک نام تجاری جدید از گروه اسپانیایی Inditex در بازار اسپانیا ایجاد شد. اما در حال حاضر برشکا پس از 18 سال، زنجیره ای بیش از 1000 فروشگاه در 71 کشور در سراسر جهان دارد و فروش برشکا 9 درصد کل درآمد گروه است. در 6 سپتامبر 2011 این شرکت همراه با دیگر مارک های زمینه لباس به بازار انلاین فرانسه، آلمان، یونان، لهستان، ایتالیا، ایرلند، هلند، پرتغال، اسپانیا، چین، لتونی و انگلستان راه اندازی شد.  برشکا خود را به عنوان نقطه مرجع برای مد هدف قرار داد و در طی 2 سال مردم به طور شگفت انگیزی به این مارک روی اوردند و برشکا توانست 100 شعبه برای خود افتتاح کند و این 100 شعبه را حفظ نماید. 

موسیقی، نمایش، پیش بینی، گرافیک مدرن، مد روز، رنگ و ... 
فروشگاه های Bershka در سراسر جهان با توجه به موقعیت استراتژیک خود و معماری با جزئیات دقیق هستند. این موسسات به نمایشگاه های جادار و بزرگ تبدیل می شوند که از طریق نمایش لباس ها از پنجره ها و ترتیب کالاها در داخل گسترش می یابد و زیبایی آن را دو چندان می کند. برشكا بهترین سایت های تجاری را در هر شهر انتخاب می كند و خود را در مناطق قابل توجهی از مراكز خرید عمده قرار می دهد. معماری های منحصر به فردی را اغلب انتخاب می کند، که استودیو معماری برشکا آن را بازسازی و سازگار با تصویر برند و فلسفه خود می کند. 
موسیقی، صفحه نمایش، پیش بینی ها، گرافیک مدرن، رنگ های مد روز، طراحی مبلمان مدرن، روشنایی های پیشرفته و غیره، همه ویژگی هایی هستند که برشکا را به یک تجربه خرید تبدیل می کنند. فضای داخلی مغازه به گونه ای طراحی شده است تا بیشترین اهمیت را بر روی نمایش مد داشته باشد. طرح ها، موسیقی، نورپردازی، مبلمان، گرافیک و مواد مورد استفاده، بسیار زیبا طراحی شده اند و به دقت انتخاب شده اند تا حداکثر آزادی را برای مشتریان به ارمغان بیاورند. تمام عناصر فروشگاه های برشکا، توسط تیم تصویر برشکا طراحی شده و هر فصل به روز می شود.

مغازه های برشکا، طوری طراحی شده اند که به جوانان در فضای مورد نظر جذابیت بدهند، به این معنی که فروشگاه ها سرگرم کننده هستند. در حالی که در حال گردش، انتخاب و تلاش برای خرید لباس را دارند، آنها می توانند به آخرین موسیقی گوش فرا دهند و روند هنر شهری را که در جلسات گرافیک و عکس در دکوراسیون فروشگاه به نمایش گذاشته شده اند، بررسی کنید. برشکا اهمیت زیادی به پنجره های خود می دهد و از این طریق مهم ترین آیتم های فروشگاه را نمایش می دهد و موضوع اصلی آن عموم مردم است. پنجره ها به طور مداوم در هر فصل تجدید می شوند و لباس ها با سبک داخلی فروشگاه مطابقت دارند، که منعکس کننده روند تمام فصل است.

خطوط تولید برشکا


BSK نام تجاری برای جوانان است و همیشه به منافع و نیازهای این جامعه پاسخ می دهد. فروشگاه های برشکا دارای فضاهای جداگانه ای هستند که برای خطوط مختلف تولیدی، ارائه شده است. در هر بخش، برشکا BSK و مردها، محصولات مطابق با سبک آنها قرار می گیرند و طیف گسترده ای از لباس های گاه به گاه به ورزش و از لباس های اولیه تا موارد مد روز ترتیب می دهند. منطقه ای که به لباس زنان اختصاص داده شده مهم ترین است. این بخش دو خط تولید دارد: برشکا و BSK اولین تمرکز برشکا در این قسمت، بر آخرین مد و شامل روند پیشرو است. در این جا طیف گسترده ای از لباس، شلوار جین، لباس عروسی، لباس های جدید بر اساس مد قرار گرفته اند. BSK برند برای افراد جوانتر است و همیشه با توجه به طعم و مزه آن در موسیقی، بتهای خود، ستاره های راک و غیره به منافع و نیازهای این عموم علاقه مند است. بخش مردان بیشتر به شلوار جین برای جوانان اختصاص داده شده است. این خط تولید، در بعضی مواقع لباس های ورزشی و مد را نیز ارائه می دهد. علاوه بر این، برشکا طیف گسترده ای از کیف و کفش های جدید و مطابق با مد را نیز ارائه می دهد. 

 

کفش زنانه مجلسی پاشنه بلند...
ما را در سایت کفش زنانه مجلسی پاشنه بلند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تیناگودرزی tinashes بازدید : 164 تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت: 16:08

کفش های زنانه مناسب عید بیشتر حالت مجلسی دارند و مناسب مهانی ها و محافل عید هستند کفش های شب عید بیشتر جنبه زیبایی دارند و بارنگ های سال هماهنگ هستند. 

خرید کفش زنانه به دلیل تنوع این کفش و همچنین نکاتی که باید در هنگام خرید مورد توجه قرار گیرد کار دشواری است. کفش‌ های پاشنه‌‌ بلند برای خانم‌ها همیشه خاص و زیبا هستند.

کفش پاشنه بلند قرن‌ ها است که کفش زنانه مورد پسندی است و مد نیز آن را رها نمی‌کند، این کفش همیشه طرفداران خود را دارد. انواع مختلف کفش‌ های پاشنه‌ بلند برای استفاده در بیرون از خانه، محل کار، مهمانی‌ها و مجالس، طراحی شده‌اند. خانم‌ها برای انتخاب این کفش‌ ها حساسیت بسیاری دارند.

اما زمانی که خانم ها برای خرید کفش های زنانه به مغازه ها و فروشگاه ها مراجعه می کنند با تنوع بسیار زیادی از کفش ها مواجه می شوند که انتخاب را مشکل می کند. از میان این همه تنوع و گوناگونی در طرح، مدل، جنس، کیفیت، رنگ و غیره کدام کفش باید انتخاب شود. زنان بسیاری با کفش پاشنه بلند به راحتی راه می روند و قدم می زنند. برخی حتی در مهمانی ها نیز نمی توانند بیش از یک ساعت با کفش پاشنه دار حضور داشته باشند. اینکه شما با چه کفشی راحت هستید و چه میزان پاشنه برای شما مناسب است در خرید کفش زنانه به شما کمک می کند و این موضوع قانون کلی ندارد. کفش خود را در خانه بپوشید تا به آن عادت کنید. کفش‌ هایی که در ابتدای پوشیدن راحت هستند ممکن است بعد از گذشت ساعات یا حتی دقایقی، راحت نباشند. پس از قدم زدن متوجه خواهید شد که گام‌ های شما کوتاه‌ تر شده است. نگران نباشید !‌ قانون کفش همین است. در هنگام قدم زدن با کفش توجه کنید که پاشنه‌ های خود را عمودی نگه دارید اجازه ندهید که پاشنه‌ ها به طرفین کشیده شود. چرا که می‌ تواند باعث سقوط شما شوند.

خانم ها دوست دارند کفش های مجلسی و میهمانی عید خود را با پاشنه های بلند انتخاب کنند که با لباس های مجلسی زیباتر به نظر برسد. از این رو در فروشگاه ها می بینیم که بیشتر کفش های زنانه مجلسی پاشنه های بلند از 3 سانت تا حتی 12 سانت و بیشتر هستند. از این بین بهترین کفش برای خانم ها آن هایی هستند که پاشنه نسبتا متوسط و طول حداکثر 5 سانتی متر داشته باشند. هم چنین هر چه قطر پاشنه و سطح تماس آن با زمین بیشتر باشد، بهتر است و احتمال کمر درد و پا درد و یا زمین خوردن را کمتر می کند. اگر می خواهید کفش را مدت طولانی بپوشید بهتر است از پاشنه های خیلی بلند استفاده نکنید، چرا که باعث بروز آسیب های جدی می گردد. این روزها بیشتر کفش های مجلسی پنجه های باریکی دارند تا زیباتر به نظر برسند. اما این کفش ها نیز برای زمانی که ساعت های پشت سر هم و زیاد کفش می پوشید خوب نیست و بهتر است پنجه کفش کمی پهن باشد تا به انگشتان و پنجه پا فشار وارد نگردد

 

کفش زنانه مجلسی پاشنه بلند...
ما را در سایت کفش زنانه مجلسی پاشنه بلند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تیناگودرزی tinashes بازدید : 140 تاريخ : دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت: 14:54